Прочетен: 703 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 13.04.2011 18:36
Статистическите данни са за месец март и според тях Microsoft вече има дял от 30.01% на американския пазар. От тях 14.32% се дължат на Bing, а други 15.69% са благодарение на Yahoo. Търсачката на последните се захранва от двигателя на Bing.com, така че процентите спокойно могат да бъдат добавени към сметката на Microsoft. Растежът и на двете места е почти еднакъв. Bing.com е повишил обхвата си сред потребителите с 6% спрямо февруари, а Yahoo печели 5%.
В момента Google контролира 64.42% от американския пазар на търсенето. Това е спад с 3%, тъй като през февруари информационният гигант е държал 66.69% от интереса на американците, които търсят информация в световната мрежа. Спрямо месец август на 2010 година, Google са загубили цели 10% от пазарния си дял. Тогава търсачката имаше пазарен обхват в размер на 71.59%.
През август миналата година Yahoo превключи търсачката си към Bing и от тогава и двете услуги вървят само нагоре. Преди седем месеца търсачката на Microsoft имаше само 9.87% дял. Регистрираният растеж е около 50%.
Позициите на Bing извън САЩ все още са слаби, а основната причина за това е, че резултатите от търсения на други езици са лоши и хората не намират това, което им трябва достатъчно бързо.
РУСИЯ ПРЕДЛАГА 3,9 МИЛИОНА РУБЛИ ЗА РАЗК...
Обществото на черната кутия